Gwarancja

 

WARUNKI GWARANCJI

 

Firma DARSTAR DARIUSZ WLOKA właściciel outletwatch.pl  gwarantuje niezawodne działanie zegarka, który objęty jest gwarancją od daty zakupu. Okres gwarancji zależy od producenta, czas gwarancji opisany jest każdorazowo przy produkcie.

Gwarancja nie obejmuje wymiany baterii, uszkodzeń: szkła, paska lub bransolety, koperty, elementów mocujących i ścierania się zewnętrznej powłoki.


Gwarancja traci ważność gdy:
Podczas nieprawidłowego przechowywania i konserwacji zegarka oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, naprawy bądź otwierania zegarka przez osoby do tego nie uprawnione, uszkodzeń: mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz zanieczyszczenia, uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji, a także używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,                                                                                                                                                                                                  uszkodzeń spowodowanych działaniem pola magnetycznego,
narażenia zegarka na działanie temperatur powyżej +50 stopni Celsjusza i poniżej -20 stopni Celsjusza oraz nagłych ich zmian tzw Szok Termiczny (np. zanurzenie w zimnej wodzie po uprzednim nagrzaniu, sauna, zanurzenie w gorącej wodzie, itp. ).


Prosimy o zapoznanie się z warunkami wodoszczelności zegarków naręcznych opisanymi w dziale Wodoszczelność. Nieprzestrzeganie tych zasad spowoduje utratę gwarancji.
Zaakceptowanymi przez klienta warunkami gwarancji oraz dowód zakupu (faktura lub paragon) jest powodem do właściwej realizacji gwarancji.
Producent informuje, że dla osób, których skład potu lub wartość PH odbiega od przeciętnej zalecane jest używanie kopert i bransolet w całości stalowych, tytanowych lub złotych. Zegarek nie zawiera niklu jednakże w wyjątkowych przypadkach w związku z indywidualnym składem potu ludzkiego może dojść do uczulenia, reakcji alergicznej lub zabrudzenia skóry.

Naprawy gwarancyjne będą naprawiane bezpłatnie. Jeżeli naprawa nie jest możliwa zegarek zostanie wymieniony na nowy. Jeżeli wymiana nie dojdzie do skutku następuje zwrot pieniędzy za zegarek.

Reklamacja powinna być zgłoszona droga mailową pod adresem reklamacje@outletwatch.pl

W przypadku dostarczenia do serwisu zegarka sprawnego technicznie (bezpodstawna reklamacja) klient zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami serwisowymi zawiązanymi z przeglądem zegarka i przesyłką.

Gwarancja będzie realizowana gdy zostanie dostarczona właściwie wypełniona karta gwarancyjna otrzymana wraz z zegarkiem i dokumentem zakupu. Karta gwarancyjna w większości wypadków dostarczana jest przez internet.

Adres na który należy przesłać wadliwy zegarek:

Outletwatch

ul. Bocheńskiego 69  lokal 48

40-847 Katowice

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl